Zamówienia

Zapoznaj się z naszą bazą wiedzy na temat zamówień. Znajdziesz tu pytania oraz odpowiedzi, które pozwolą Ci szybko dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć zamówienie

Question Czy muszę się rejestrować, aby zrobić zakupy?
Answer

Nie musisz. Możesz robić zakupy bez rejestracji w sklepie. Wystarczy podczas zakupów wybrać opcję “Kupuję bez rejestracji”.

Mimo to, pamiętaj, że posiadanie konta w naszym sklepie wiąże się z wieloma korzyściami. W każdej chwili masz podgląd swoich zamówień, nie musisz za każdym razem uzupełniać swoich danych do wysyłki. Dostajesz na maila informacje o nowościach i promocjach. Możesz zarejestrować się w każdej chwili.

Question Jak się zarejestrować w sklepie?
Answer

Kliknij na “Zaloguj/Zarejestruj się” i postępuj zgodnie ze wskazówkami ‘Kreatora Konta Użytkownika’. Uzupełnij wszystkie pola podając swoje dane i …voilà!

Question Jak zrobić zakupy?
Answer

Przeglądaj nasze produkty i dodawaj do koszyka te, które podobają Ci się najbardziej. Kiedy skończysz, przejdź do koszyka i upewnij się, że zamówienie jest w porządku. Sprawdź, czy wszystkie informacje są poprawne. Wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności.

Question Mam problem z dodaniem produktów do koszyka. Co mam zrobić?
Answer

Możesz dodawać do koszyka produkty, które w danej chwili są dostępne w sklepie. Może zdarzyć się sytuacja, że ktoś inny ma w koszyku ten sam towar, który chcesz dodać. Wtedy pojawi się informacja, że przedmiot jest “Tymczasowo niedostępny”. Gdyby problem powtarzał się nadal, spróbuj zresetować przeglądarkę lub skorzystać z innej.

Question Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Answer

Za swoje zamówienie możesz zapłacić korzystając z szybkich i bezpiecznych płatności elektronicznych, które w naszym imieniu realizuje firma tpay.com. Tpay.com udostępnia najszerszy wachlarz płatności co daje gwarancje realizacji transakcji w trybie online w największym zakresie na rynku. Wybierz swój bank i płać przelewem online szybko i bezpiecznie.

Question Czy po złożeniu zamówienia mogę je edytować / anulować?
Answer

Niestety nie jesteśmy w stanie anulować lub edytować zamówienia po jego zaakceptowaniu i opłaceniu. Wiąże się to z szybkim czasem kompletowania zamówienia i wysyłania go do klienta. Prosimy więc o przemyślane zakupy.

Question Mam kupon rabatowy. Jak mogę do wykorzystać?
Answer

Wpisz kod zniżkowy w pole “kupon zniżkowy” pod zamówieniami w koszyku. Zatwierdź klikając “Dodaj kod zniżkowy”. Pamiętaj, że nie ma możliwości dodania kodu manualnie po zatwierdzeniu całego zamówienia. Zawsze upewnij się, że kod został poprawnie dodany i cena zamówienia obniżona o jego wartość – jeszcze przed momentem dokonywania płatności.

Question Skąd mogę wiedzieć, że moje zamówienie dotarło?
Answer

Po zakupach w naszym sklepie dostaniesz e-mail potwierdzający przyjęcie Twojego zamówienia do realizacji. Drugi e-mail wyślemy w momencie, gdy Twoje płatności zostaną pozytywnie zweryfikowane i dotrą na nasze konto. Jeżeli nie dostałeś wiadomości mail skontaktuj się z nami lub sprawdź status swojego zamówienia na swoim koncie w sklepie – ta opcja dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.

Dostawa

Zapoznaj się z naszą bazą wiedzy na temat dostawy. Znajdziesz tu pytania oraz odpowiedzi, które pozwolą Ci szybko dowiedzieć się niezbędnych informacji o dostawie 

Question W jakim czasie moje zakupy zostaną zrealizowane?
Answer

Większość zamówień realizujemy w ciągu 2 dni roboczych z wykluczeniem weekendów i świąt. Czas realizacji wynika z tego, że są to produkty Hand Made i wymagają ręcznego wykończenia najmniejszych szczegółów. Dokładny czas realizacji danego produktu jest podany w opisie każdego z nich. Jeżeli zależy Ci na szybszym czasie realizacji – napisz do nas na micronnarzedzia24@gmail.com

Question Jak długo będe czekać na swoje zamówienie?
Answer

Wysyłka Kurierem dociera zazwyczaj w przeciągu 24h od momentu nadania paczki przez sprzedawcę. Paczkomaty InPost zazwyczaj docierają do 2 dni roboczych.

Question Czy mogę śledzić swoją przesyłkę?
Answer

Ależ oczywiście, że TAK ? Dostaniesz na maila wiadomość o wysłaniu paczki z numerem przesyłki. Możesz ją śledzić wpisując ten numer bezpośrednio na stronie naszego sklepu w stopce na dole strony, tuż obok ikonki skutera. Wklej numer wysyłki i wciśnij przycisk “Track”.

Question Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?
Answer

Niestety nie, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie danych zamówienia przed jego opłaceniem/zatwierdzeniem.

Question Otrzymałem/am niekompletne zamówienie. Co mam zrobić?
Answer

Przepraszamy za pomyłkę. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo micronnarzedzia24@gmail.com. Doślemy brakujące zakupy najszybciej jak to możliwe.

Question Otrzymałem/am uszkodzone zamówienie. Co mam zrobić?
Answer

Przepraszamy, że nie możesz cieszyć się pełnowartościowymi zakupami. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo micronnarzedzia24@gmail.com. Wymienimy wadliwy towar na nowy tak szybko jak to możliwe.

Question Otrzymałem/am inne przedmioty niż zamawiałem/am. Co mam zrobić?
Answer

Przepraszamy, że wysłaliśmy Ci nie to, co trzeba. Proszę skontaktuj się z naszym sklepem mailowo micronnarzedzia24@gmail.com. Wymienimy towar na dobry tak szybko jak to możliwe.

Question Dostałem/am przedmioty w złym rozmiarze. Co mam zrobić?
Answer

Możesz wymienić rzecz na tą w odpowiednim rozmiarze o ile jest aktualnie dostępna. Jeżeli nie jest – możesz zwrócić towar a my oddamy Ci pieniądze. Zapoznaj się z informacją o ZWROTACH  w naszym sklepie.

Question Moje zamówienie do mnie nie dotarło. Co teraz?
Answer

Prosimy o wysłanie maila na micronnarzedzia24@gmail.com. Jeżeli zamówienie nie dotarło do Ciebie w ciągu 10 dni roboczych, zwrócimy Ci pieniądze.

Question Jeżeli odsyłam towar, czy płacę za wysyłkę?
Answer

W przypadku zwrotów towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, koszty wysyłki pokrywa klient. My zwracamy wartość zakupionej rzeczy. Nie zwracamy kosztów wysyłki.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie. Zwracamy kwotę równą wartości zakupionej rzeczy plus koszty pierwszej wysyłki. Koszt wysyłki towaru reklamowanego do nas pokrywa klient.

Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z nami. Możesz zadzwonić, wysłać maila (micronnarzedzia24@gmail.com) lub odezwać się na czacie online.